Feb 16 - Feb 23 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ellen Kok - WaarBenJij.nu Feb 16 - Feb 23 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ellen Kok - WaarBenJij.nu

Feb 16 - Feb 23

Blijf op de hoogte en volg Ellen

24 Februari 2016 | Verenigde Staten, Atlanta

Ik heb eigenlijk niet zo veel over school te vertellen, behalve dat het veel werk is en dat ik een B heb gehaald voor mijn eerste test :)
Aangezien mijn leven door de weeks dus niet zo heel interessant is ga ik maar meteen weer naar het weekend. Dit weekend, naja vanaf donderdag avond, was dieuwertje hier in Atlanta! :) Ik ben zelf nog geen echte tourist geweest hier in Atlanta dus dat hebben we dan ook uitgebreid gedaan dit weekend. Donderdagavond hebben we eerst met een aantal mensen die ik hier heb leren kennen een aantal wijntjes gedronken. Vrijdag zijn we naar de dierentuin geweest en vervolgens hebben we een rondleiding gehad bij CNN. Zaterdag zijn we naar het Aquarium gegaan. Blijkbaar heft Atlanta de nummer 1 aquarium van the US. Aangezien we op een zaterdag gingen was het redelijk druk, maar goed te doen. We hebben door een tunnel gekropen om een selfie te kunnen maken met de penguins, een uur in de rij gestaan voor de dolfijnen show, cupcake gegeten, veel verschilldende vis en schildpadsoorten etc. etc. gezien. We zouden laten in de middag nog naar het coca cola museum gaan, maar aangezien we zo 4.5 uur hebben rondgelopen in het aquarium hadden we besloten om dat maar naar zondag te verplaatsen. Zondag zijn we dus begonnen in het coca cola museum waar we ons goed hebben kunnen vermaken. Interessant om over de geschiendenis van coca cola te lezen/te horen. En aan het einde hadden ze een heleboel verschillend merken frisdrank, allemaal van coca cola, die je kon proeven. Ik moet zeggen ik heb ze (bijna) allemaal geprobeerd, maar er was er geen 1 waarvan ik kan zeggen JA die wil ik de rest van mijn leven drinken. Ze waren allemaal veelste zoet.
Het was overigens een heel gebeuren om dieuwertje telkens in en uit mijn campus housing te krijgen. Ik moest haar telkens in en uit checken, ipv dat ik haar gewoon voor 3 dagen kan inchecken.. maar goed we hebben het overleefd :) Maandag ochtend is ze weer vroeg vertrokken terug naar Greenville.

  • 25 Februari 2016 - 15:06

    Ellen:

    Hoi Ellen, leuke dingen heb je weer gezien en gedaan! Ik had al foto's langs zien komen op Facebook, ziet er leuk uit allemaal! Enjoy!

  • 28 Februari 2016 - 18:10

    Linda:

    Gezellig weekend gehad dus zo te lezen met Diewertje, leuk hoor :)
    Succes weer komende week!
    Ohja, en nogmaals top van die B!

  • 01 Maart 2016 - 10:35

    Trui Veen:

    Hoi Ellen,
    Wat maak je veel mee! Interessant al die tripjes en uitjes (zeker die naar New Orleans)! Je mag ook best over school schrijven hoor; ik vind dat zeker ook interessant. ;-) En goed dat je je eerste cijfer al binnen hebt; well done! En nou maar hopen dat je niet Engels gaat spreken met een Frans accent of spreken die Franse meisjes wel goed Engels?
    Groetjes,
    Trui

  • 02 Maart 2016 - 09:23

    Jan Linders:

    Hi Ellen, I agree with Trui: you ARE allowed to write about your lectures, tutorials, fellow-students and teachers.....Might be interesting after all -:). I'm not jealous at all: visiting New Orleans for the weekend is a perfectly normal thing to do -;) .... enjoy and take care. Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Ellen

Voor mijn studie in het buitenland moet ik een wekelijkse blog gaan bijhouden over mijn tijd in Amerika.

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3872

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 04 Juni 2016

Atlanta

Landen bezocht: