Feb 2 - Feb 9 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ellen Kok - WaarBenJij.nu Feb 2 - Feb 9 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Ellen Kok - WaarBenJij.nu

Feb 2 - Feb 9

Blijf op de hoogte en volg Ellen

10 Februari 2016 | Verenigde Staten, Atlanta

Voor de verandering een beetje saaie week. Doordeweeks overdag aan school gewerkt en s avonds met vrienden afgesproken. Zo had ik donderdag met iemand afgesproken om samen eten te koken en has ik bijna het brandalarm laten afgaan door de rook die ik gecreëerd had met het bakken van de spekjes. En aangezien wij geen ramen kunnen open doen heb ik maar de voordeur opengezet en rook op een gegeven moment de hele gang naar spek xD Maar het brandalarm is gelukkig niet afgegaan en ik denk dat als mensen moeten kiezen tussen een eetgeur of een brandalarm dat de keuze heel makkelijk is.
Donderdag avond werd er aan mij gevraagd of ik mee wilde gaan Athens, de college town in de buurt. Waar het dus makkelijker is om uit te gaan als je nog niet 21 bent, zolang je een goede fake ID hebt. En aangezien ik 22 ben was er geen probleem voor mij en had ik super veel zin om uit te gaan. Helaas is het iets anders verlopen dan gehoopt. Want heel toevallig had de politie dat weekend ook uitgekozen om de kroegen langs te gaan om IDs te checken, en aangezien 4 fransen nog niet oud genoeg waren en alleen een papieren fake ID hadden heeft de groep (ahum, lees de minderjarige) besloten om maar naar huis te gaan omdat het geen zin had om te blijven. En nee het is niet alsof Athens maar een half uur rijden is. Nee het is 1.5 uur rijden vanaf Atlanta. Dus we waren om half 2 weer thuis..
Zaterdagavond zijn we dan in de herkansing gegaan met de mensen die wel oud genoeg zijn om uit te gaan. Ik was uitgenodigd voor een verjaardagsfeest van 2 Duitse mensen die ik hier heb leren kennen en die hadden een kroegen tocht georganiseerd voor hun verjaardag. Dit was dan wel een geslaagde avond :)
En maandag en dinsdag heb ik (geprobeerd) te studeren voor mijn test die ik vandaag (woensdag) heb. Laten we hopen dat ik een goed resultaat ga halen voor mijn eerste test!

  • 12 Februari 2016 - 11:53

    Linda:

    Papieren fake ID, klinkt als een failure garanteed actie, haha. Jammer dat die avond niet door ging maar volgens mij heb je het wel ingehaald met je kroegentocht de volgende dag.
    Spannend met je toets, even afwachten. Geniet van je weekend en succes weer volgende week!

    Oh, en ik zou voor het alarm kiezen hoor ;) haha kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Ellen

Voor mijn studie in het buitenland moet ik een wekelijkse blog gaan bijhouden over mijn tijd in Amerika.

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3883

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 04 Juni 2016

Atlanta

Landen bezocht: